Gzmaskn 6 aylık oldu bebeğim 4 aylıkken ek gıdaya geçmiştik sizce ev tarhanasımı yoksa ebebek ham marka tarhanamı kullanim
Deletedmom_297 Gzmaskn ev tarhanası kullandım sonra bulamadım öyle lezzetli e bebektekiniii kullandım gayrette iyiydi
elifiii Gzmaskn ev tarhanalarında tuz-baharat oluyor diye ilk dönem e-bebek hamm tarhanası kullandım. eğer ev tarhananız çok baharatlı veya cok aşırı domatesli değilse ev tarhananızı kullanın.