selins1313 merhabalar biz de 40 günlükken üşüttük doktora gittik calpol harici ilaç vermiyorlar zaten biz grip olmustuk burnu tıkalıydı serum ile açıp cekiyordum yoksa burun tıkanıyor nefes alamıyorlar doktor sık sık çekin dedi. Karın ağrısı varsa da ayaklarını sıcak tutun corap vs karnını arada oksayın gaz da olabilir en iyisini doktorunuz bilir♥️