Hafizenr Hanımlar sprey şeklinde olan D3 vitamini kullanan varmı ? Varsa da hangisini kullanıyorsunuz?
ulkununannesi Hafizenr ocean. Pratik olduğu için üşenmiyorum böylelikle unutma derdi olmuyo. Birleştirici olarak organik zeytinyağı kullanıldığı için de kabızlığına iyi geldi kızımın
Hafizenr ulkununannesi bizde bibac D3 kullanıyorduk her ay bitiyor ve 75 TL üstelik ayçiçek yağı ozluymus. Zeytin yağlı olması çok güzel bence. Ne kadar sürede bitiyor canım bir şişe?
Bizal Ocean 400 kullanıyoruz. Ama fısında bir aksaklık oldu bir kaç gün verdim sandım meğer boş hava fıslıyormuş. Bir kaç kere boşa yapınca düzeldi ama artık güveniyorum damlalığını taktım öyle kullanıyorum.
Hafizenr Bizal dikkatli olmakta fayda var O zaman dikkat ederim bende canım. Bu arada ne kadar sürede bitiyor bir şişe?
Bebegimucizem Hafizenr zeytinyagı var içersinde gazda su şekilde kendi yapıyor büyük adam gibi ossuruyor 😂
Bizal Sallabas çay kaşığına 4 damla damlatıp öyle veriyorum. Aslında 1 fıs 3 damlaya tekabül ediyor ama doktorum 4 damla ver dedi ağzına verirken kaşıkla birazı dışarı akabiliyor falan.
Bizal Hafizenr 130 gün yazıyor üstünde biz daha ilk şişedeyiz iki ayı geçti kullandığımız yarısı duruyor