Sinir küpü oldum babaannene , hepsi hurafe ya bende çıktım hatta çokça gezdık … madem 40 lı çocuk dışarı çıkmazmış neden aşısı kontrolü derken sürekli çağırılıyoruz hastanelerden ? Ona giden gezmeye de gider ,, babannen kendıne saklasın aklını bide vicdan yaptırıyor hele yaaa