oglumunannesiyim_- Oğlumuza iki isim bulduk ama karar veremedik eşim Yiğit Ali olsun diyor ben de Kerem Ali olsun diyorum sizce hangisi olsun geneliniz hangi ismi kullandı acaba sevemedim yiğit Ali’yi
oglumunannesiyim_- Simsimy 🤣🤣yiğit keremi de düşündük ama komik geldi biraz koca yürekli kerem olur dedi eşim 🤣🤣
Meli1 oglumunannesiyim_- oglumun ismi Kerem ve bn bu isme bayiliyorum bnce kerem olsn yigit de vuzel ama sanki bu sifat yüklenmiş gibi cocuga nasil ali yigit ali der gjbi bana gore tabiki ama kerem ismi super benve