Bence normal hamile olmayabilirsiniz çünkü birden çok fazla hormon yükleniyor vücuda bu iğnelerle ara kanamalar vs oluyor malesef benim ablam ilk çocuğundan sonra kullanmıştı ikinci çocuğu istediğinde beş sene olmamış herkesin bünyesi farklı tabi kesin herkese böyle olur diyemeyiz ama hormonları aşırı bozduğu bir gerçek