sahrabalam2 Düzenli dip köşe yaparım toz alırım evin temizliğine vakit ayırırım ama şu örümcek ağları bıktırdı beni
eflin_bebe sahrabalam2 Bizim de aynı ya fırçayla ağları alıyorum ama bu sefer de ufak minikler var her yerde sirkeylede silerim her gün ama boş tiksiniyorum pencere kenarlarına limon karanfil de koyuyorum
tubiiik_ sahrabalam2 nane yağı alın aktarcılardan nane yagına az bişi su ekleyın dip köşe fıslatın kesin çözüm
Haticeyns eflin_bebe çözüm buldunuz mu benim de aynı sorun var baraja yakın oturuyorum ve evin dış her tarafı örümcek ağı
sahrabalam2 tubiiik_ Allah razı olsun cidden kafayı yiyeceğim artık . Gören sanar ki evde insan yaşamıyor toz alınmıyor süpürülmüyor . Günlük süpürürüm silerim dipleri köşeleri her hafta başı aşırım ama istila etmişler evi
tubiiik_ sahrabalam2 bende eve ilk tasındıgımda öyledi hergun dip köşe yapardım ama öremcekten kurtulamazdım baya arastırdım nana yağı 4 senedir onu kullanıyorum evim bahce kat benım sineklikte taktırdım 4 yıldır karsıma cıkmıyor öremcek
tubiiik_ Haticeyns camların önüne sıkarım yaz ayındaysak kışın kullanmam nane yagını ayda 1 kere yaparım