benimoglumukurtarinesraa merhaba benim oğlumda da hipospadias var ileri seviye olduğunu söylediler. 1 yaşında ameliyat dedi doktor. Deliği baya aşağıda ve eğrilik de var. Üzerinden baya geçmiş ameliyatlarınız bitti mi? Tek ameliyatla düzelme ihtimali yok mu acaba siz de iki ameliyat olmuşsunuz. Sürecinizi anlatabilir misiniz çok kafama takıyorum bu konuyu.