KbraEliz Kızlar 2 ay önce normal doğum yaptım ama yırtılmam olmuş çok dikişim oldu 2 ay geçmesine rağmen hala dikişim düşmedi normal mi ?
Deletedmom117 KbraEliz doktor kırkın çıkınca gel demedi mi? Ben kırkm çıkınca tekrar bi göründm çağırdı kontrol etti
KbraEliz Deletedmom117 hayır. Doğumdan sonra 10gün sonra gel demişti o zaman gittim bi ondan sonra daha gel falan demedi