kiziminguzelannesiyim Kızımı az önce sokak kedisi tırmaladı hastaneye götürmem gerekli mi ilk defa başıma geliyor
novamom kiziminguzelannesiyim salya bulaşmadıysa bir şey olmaz ancak siz yine de götürün doktor uygun görürse kuduz aşısı yapabilir
zeydaa Vakit kaybetmeden en yakın devlet hastanesi aciline gidin lütfen. Kuduz aşısının 72 saat içerisinde yapılması gerekiyor
kiziminguzelannesiyim seyda53 herkes gerekirse aşı olması gerektiğini söylüyor çocuklar enfeksiyon kapabiliyormuş doktorda gerek görürse yapıyormuş ama ben derinliğini veya ne kadar ileri gittiğinde gerektiğini bilmiyorum normal olarak sorup öğrenmek istiyorum
zeydaa seyda53 kuduz toplum sağlığını etkiler ve sağlık bakanlığı tarafından çok ciddi takip ediliyor. Hangi tıbbi bilginize güvenerek bir şey olmaz diyebiliyorsunuz?
gmzshn Benim kızımıda tırmaladı özel doktorumuz kanamadı ise birşey olmaz dedi bol köpük ile yıkayıp sonra kolanya ile ovduk daha sonra batikon sürdük