Sabah(saat7) uyandigindan beri vucudu sicakti. Esime soyledm bseyi yok ya dedi. Ama vardi tabi. Misafir geldi bugun,onlarda evet hafiften sicak dedi. Atesini olctum 37,5 larda idi. Bu saat oldu hala inmedi atesi hatta tam tersi bi yukseliyor bi dusuyor. Allahima bin sukur ki iştahi ve keyfi yerinde hcbseyi yokmus gibi suan. Atesi 38,3-38,7lerde cikiyor en yuksek. Snra 38,2lere dusuyor, vucudu bi sicak bi normal ve atesi bolge bolge oluyor. Kafasi ateş gibi iken kollari bacaklari normal sicaklikta. 3-5 dk snra bi bakiyorum ayaklari sogumaya baslamis sanki. Snra bdaha bakiyorum gayet normal sicakligi. İnanin hcbsy anlamadm ben bu isten. Demin ilik su ile yikadik ayak ustu. Basini yikamadim. Ayaginda corap var sogumstu gbi cnku. Ayy karisik anlattm belki ama ateslenmenin kendisi karisik cnku. Sizce nedir boyle bsey yasayan oldu mu? Ne yapmam gerekiyor? Hastaneye gtsem bsey yaparlar mi? (Ates 39 olmadigi icin soruyorum)