asselll Öncelikle geçmiş olsun doktora bir götürün pişik değil de mantarsa onlar ile geçmez zaten. Pişik için ise benim yaptığım altını açık bırakmak öyle yarım saat değil 2-3 saat sonra her bez değiştirmede altını yıkamak bebek sabunları oluyor kaka yaptı ise onunla pişik döneminde yoksa sabun vurmuyorum sonra bizde pişiği geöiren sudokrem oldu ince tabaka onu sürüp öyle bekletmek işedi ise beklerken tekrar su ile yıkayıp kurulayıp bekletmek. Süreç böyle idi bizde bir de sarı kantaron yağı pişiğe iyi gelir