3 aylık bebeğim var bir yerden sonra vakit geçiremiyoruz sanki zaman duruyor gün bitmiyor babasıda saat 8:30 da geliyor o saate uyuyor zaten çocuk. Yani tüm gün benimle. Tıkanıyorum bir zaman sonra o da sıkılıyor ağlıyor kucak istiyor. Siz nasıl yapıyorsunuz?