Deletedmom_120 2 ay 7 günlük bebeğim ellerini hep ağzına götürüyor aç değil aç olsa ağlar karnı tok ama elleri hep ağzında ikisini birden ağzına sokup emmek istiyor sizin bebeklerde böyle mi??
bana1cocukyetti Deletedmom_120 Şu an ellerini keşfetme döneminde gayet normal. Açlık belirtisi olmayabilir her elini ağzına götürüşü. Oral dönemde
acemianne06 Deletedmom_120 2 ay 17 günlük bebeğim aynı şekilde eller hep ağızda ve salyalarıda akıyor
Deletedmom_120 badesmommm yok engellemiyorumda gece bazen uyanıyor ağlamıyor ellerini emiyor kendini tıkamasından korkuyorum
Deletedmom_120 acemianne06 bizimde salya akıtıyor diş desem çok erken büyük ihtimalle denildiği gibi ellerini keşfediyor