esin43 Arkadaşlar bebeğim 45 günlük gündüzleri her emzirdikten sonra olmasada arada deliksiz 2-3 saat uyuması normal mi (acıkınca kendi uyanıyor)
Deletedmom_120 esin43 normal benimkide öyleydi bazen zor uyandırırdım 2 aylık olduk hala uykuyu seviyor