Merhaba anneler bebeğim 6 aylık geceleri emmek için çok sık uyanıyor yanlız uzmanlar gece sadece bir kere doyurmak gerektiğini söylüyor bu alışkanlıktan nasıl kurtulmalıyız bide artik bebeğim kendisi uykuya dalmasi gerekirmis yani sallayarak vs. Baska seylere yapilmamaliymis ne yapmayim yardim lütfen