Çocuğun annesini istese de istemese de görecek ve muhattap olmak zorunda. 18 yaşında değil ki çocuk hasta olunca da gidecek yanlarına,birşeye ihtiyaçları olduğunda da görüşüp haberleşmek zorundalar.
Ebeveynleri boşanan öğrencilerimden biliyorum eski eşler kopuksa çocuklar çok daha sorunlu ve maalesef bu durumu bazen kendi lehlerine çeviriyorlar. Sorunları çok artar abiniz istemese de çocuklarının iyiliği ve istikbali için irtibatta kalsın naçizane tavsiyem