Kuzey_imm Arkadaşlar iki aydır edatim bitince kuaföre gidiyorum ve ağda yaptırıyorum bundan 3-4 gün sonra tekrar adet oluyorum baya kanamamda geliyor doğum yapalı bir sene oldu başına gelen varmı randevu taa 16 sına🙋🏼♀️
Pink50 Rahim kendini cok zor toparlar diyolar dogru sanirim. Dogun yapali 3 ay oldu 42 gun kanamam sürdü bitti ama hala 10gunde 1 ara ara kanama yaşıyorum bi bitmedi cildircam