pembemantarr ben 28aylıkken verdim aynı endişeleri yaşadım, hatta sürekli rüyalarımda felaket senaryoları görüyordum, oğlumun kreşten kaçtığını öğretmenlerin farketmediğini falan, bunun gibi bi sürü şey görüyordum kan ter içinde stresle uyanıyordum ama benim oğlum oldu olası çok sosyal sıcakkanlı dışa dönük bir çocuk. Kreşe hemen alıştı. Sadece 2hafta sonra biraz farklılaştı, bırakırken sarılıp ağlıyordu, bende bırakamıyordum öğretmen uyardı, vedalaşmayı çok kısa tutup hemen gitmeniz lazım, siz gitmeyince ağlaması durmaz, siz gidince hemen susuyo dedi. O süreçte 1hafta kadar sürdü sonra hiç ağlamadı, severek gitti hep. Şimdi aklım öyle kalmıyor. Ha hergün yara bere morluk içinde geliyor ama kreşin parkında düşe kalka olan şeyler onlar bende şahit oldum gördüm, birde ilk sene full hasta geçiriyorlar bütün hastalıkları sırasıyla kaptı geçirdi oğlum, ama artık bağışıklığı biraz güçlendi sanırım, fazla hastalanmıyor🧿 Yani çocuktan çocuğa değişir bu süreç, benim oğlum hazırmış zorluk yaşamadık o yüzden. Sizin çocuğunuz hazır mı değil mi onu gözlemleyin bi deneyin belki de hemen alışır oda.