Bebeğim 5 aylık dün akşamdan beri ateşi var ishal kusma iştahsızlık vs herhangi bir durum yok. Direndim acile gitmemek için ama bu sabah götürdüm kan tahlilleri tertemiz bir sorun yok dedi doktor. Ateşi hala 39 kafayı yemek üzereyim var mı böyle bir sorun ile karşılaşan? Ağlamaktan mahvoldum sıfır uyku başında bekliyorum. Ateşten çok korkuyorum 🥺