Rumeysa_18 Tabiki abartmıyorsunn.. bizim kaynanamla Aramız iyi değil görüşmüyoruz ama sadece 1 kere eşimin yanında söyledi bir günde geç uyusun bir şey olmaz diye, Kusura bakmayın bebek bu keyfi uykusunu neden geçireyim dedim, eşim de hemen kızdı olur mu öyle şey huysuzlanıyor gece uykusu bölünür deyip direk susturdu.. Ne kadar saçma elini yüzünü emdirmek ya iğrenç..Bence bir tepki koyun kibarca anlamıyor demekki