Kizlar merhaba bebegimin zaten kusmasi vardi ama bu kadar sık yada beslenmeden hemen sonra degil de mesela bi yarim saat 1 saat sonra ikinmaktan oluyordu onda da 90 ictiyse anca 20cc falan kusuyordu. Son 3-4 gundur ister 30 cc vereyim ister 90cc mamayi icip agxindan cektigim an kivranarak ikinarak yarisindan fazlasini kusuyor gazini cikartmama vakit bile kalmiyor ve 3-4 gundur asiri huysuz. Kakasi da yesilli sarili 2 gundur normalde hep sapsari kaka yapardi. Usuttu mu sizce ates vs yok. Mamayla besleniyoruz bu arada sadece alerji mamasiyla 53 gunluk bebegim.
Bu sicakta susuz kalacak ve ac kalip kilo alamayacak diye asiri korkuyorum