svncgldgn olabiliyor canım bende oğlumun ayağını çok kesmiştim içim içimi yemişti çok ağladı çok kesmişim ay tırnak batması olacak bebeğim böyle çıkacak etine batacak diye ama sonra geçiyor merak etmeyin alışıyorsunuz özellikle uyurken kesmeye çalışın daha rahat oluyır şimdi kızımdada hep uyurken kesiyorum