Merhaba 7 yıldır MS hastasıyım. Pazartesiden beri atak geçiriyorum, Perşembe günü kortizon başlattılar. Sol tarafımı hissetmiyorum, sağ el ve ayakta uyuşma başladı. Oğlum on aylık memeden kesmeye mama vermeye çalışıyorum ama almıyor, önerileriniz nelerdir 😕