Merhaba arkadaşlar ben 35.6gunluk doğum yaptım kilosu 2.200kilo boy49cm şuan iki ay ongunlik 3.200gram çok yavaş kilo aliyo bebeğim çevremdeki konuşmalar sinirlerimi çok bozuyo yok kilonalmiyo çok küçük bilmem ne falan bebeğim başında kış vsr kalbi delik ve doktor genetigr yonlerdirdi test faln yaptık bişey var ama ne olduğunu bu testte çıkar dedi doktorumuz dovn sendromundan suphelenmislerdi ama değilmiş başka sendromdsn çok üzülüyorum insallh bişey çıkmaz hem mama veriyorum ve emziriyorum kilonalimi çok az ne yapmalıyım bilmiyorum kafayı yigicem