basakhanim34 evet , ücretli olarak oyun ablasına da bırakabiliyorsunuz 4 yaş sınırı vardı sanırım. Aileye uygun , oyun alanı ücretsiz ,parkı da var çocuk havuzu da . Aqua park da vardı ama biz gittiğimizde açık değildi şuan açık olabilir arayıp sorabilirsiniz