kdjdkd hamileye hayırlı olsun denir, hayırlı olsun 🌷 ama bence yaşları bu kadar yakın olduğuna göre 2.bebekte kazayla oldu 🥴 ben yalnız büyütmenden ziyade sana sağlık açısından üzüldüm vücuduna yazık be canım,, kesinlikle tüplerini bağlat üçüncüden sonra