Doktorumuza onu kullandığımızı söyledik şurubunu önerdi daha etkili dedi biz damladan memnun olunca denemedik sabah öğle akşam 10 damla ama gazı çok yoğun değilse öğlen damlatmayın dedi eczacı. Bizde 10 damla çok geldiği için sabah akşam 7 damla damlatıyoruz. Şimdi gaz problemi hafiflediği için daha az kullanıyorum bazen geceleri de vermiyorum artık.