Ya günü gününe yapabiliyor musunuz? Ben bekarken yeğenime yapardım günü gününe ugraşırdım. Ayın 11 inde dovmğdu her ay ayın 11 de çekimini yapardım düşünür tasarlardım filan. Şimdi kendi kızım için çekim yaparken çok zorlanıyorum. 7 ay çekimini yapacam bugün ama kızım 7 ay 21 günlük. Neredeyse 8.ayına girecek ben hala 7.ayını çekmedim. Çekim anı artık beni çok zorluyor ama 1 yaşına kadar her ayını çekmek istiyorum anı olsun diye. Bu ayını da limon ile yapacam. Konsepti hazır ama bundan sonrakiler için artık aklıma bi şey gelmiyor. Mesela 6.ay çilek,5 ay bayrama denk geldi şeker ile öyle böyle yaptım ama sanırım fikir ürütme de tıkandım. 8 9 10 11 için fikir verir misiniz. Ben görselde ekleyecem benim yaptıkarım belki fikir olur sizlere. Sizlerdende bekliyorum