Yaademm Canım bende reglmi beklemeden merakimdan test yaptırdım sağlık ocağında 4 çıkmıştı ve doktor hamile değilsin demişti ya da kimyasal gebeliktir dedi. Bir hafta sonra tekrar yaptırdığımda yükselmişti ama . Umarım sizinde öyle olur sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah.