Ftmabilalxx Merhaba kızlarr , ikizlerim gelecek ay 3 yaşına girecek. Kızım ise 4 yaşında . Uykuya geçiş her zaman sorunlu oluyo birbirleriyle konuşup oynamak istiyolar. . Sizler neler yapıyosunuz uykuya geçmeden önce yaptığınız rutinler neler
Linaduygu Ftmabilalxx biri tavsiye verirse beğenin lütfen 🥴😂 tam uyuma saati(akşam10) gözünden uyku akıyor yine de aynı 2yaş kız buarada. Kendini yerden yere atıyor ne bizi uyutuyor ne kendi uyumak istiyor inanılmaz bir kaos hali yıldım valla her uyku saatinde geriliyorum. Bıraksak hiç yatayım uyuyayım demez. Rutinler de denedim yine aynı koşarak kaçıyor 🥴
Ftmabilalxx Linaduygu Ewt bende uyku saatlerinde çok geriliyorum. Çok çaresiz hissediyorum 🤷♀️ bakalım düzelir inaşllah