Defnelinamm12 Kızlar kızımın poposu çok kötü kabarmış kızarık küçük kabarcıklar var çok kötü doktor kakası falan asitli olduğu ıcın böyle olmuş dedi İlaçlar kullanıyoruz ama gecmıyo çok kötü ya nasıl gecicek
Liyaa Defnelinamm12 benim kızımda da olmuştu ben pişik kremini bol bol sürdüm geçti ince tabaka halinde sürmeyin kremi kızarıklıkların üstüne yoğun sürün biraz çok şükür atlattık biz
Cancancan Defnelinamm12 bizde de oldu, ıslak mendil kullanmadım her açtığımda ılık suyla yıkadım daha sonra iyice kurulayıp bir süre bezinibağlamadan hava aldırdım bezini sık değiştirdim kremini sürdüm iki günde tamamen geçti👍🏻