Şöyle imdaat diye bağırasım var balkona çıkıp 😂
8-9 ay bebeğim bana yapıştı artık yeter diyorum
Geceleri göğsümden kopmuyor bensiz uykuya geçmiyor yanında olmadığımda deli gibi ağlıyor benden ve babasından başkasında durmuyor
Yani omu çok seviyorum Allah yokluğunu göstermesin ama çok yoruldum artık tek başıma kalmak istiyorum bazen 🥹 Ne uyku eğitimi ne aktivite bana yapışık bir bebe mevcut