Anneler 36 günlük kolik bebeğim var. Tek bacağını sürekli karnına çekik halde tutuyor. Aglarkende 2 kolunu ve diğer bacağını sallıyor. O bacağı hareket ettirmiyor. Refleksler yerinde. İsterse hareket ettirebiliyor. Normal mi bu durum paniklemeye başladım artik