Kizlar 4 aylık bebeğim var, hamileyken bu sorunu hiç yaşamadım ama doğumdan sonra lavaboya çıkamıyorum, kabızlık oluştu zorlanmaktan yırtılma olmuş, ne yaptıysam fayda etmiyor bu sorunu yaşayan var mi yada nasıl baş etmiş çok kötü durumdayım hafif ıkınayayım kanıyor tecrübesi bilgisi olan varsa lütfen yazsın bu arada emziriyorum😔