gizemm01 evet kaldım ama eğtim bittikden sonra kayb oldu kadın ulaşmak mümkün değil aslında eğtim zamanıda bir az gec cevap veriyordu ama bebeği çok ağlatmaya izin vermiyor birde bir azda sizden aslı sizde yönlendire bilirsiniz eğtim sürecini kadın dokunma artık kes o desteği de dedi bana ben ama kesmedim şu an bile yüzüme gözüne dokunurum uykuya dalar uyur gece uyansada kendisi geri uyur tekrardan dokunmamı istemez
Uyku eğtimi almak demek bence eğtim verenin her dediğini yapacaksın diye bir şey değil çoçuğunu en iyi sen tanırsın ona göre şekillendirirsin Gülden hanım sadece sürec zamanı bizi yönlendirdi genel şeyleri söyledi