oykumMom Vucüdunda böyle kızarıklık oluyor yumurta yapıyor diye 2 aydır vermiyorum et yedi yine böyle oldu sonra geçti dün akşam da 1 tane kiraz ezip verdim 1 tane de kırmızı erik kestim sabah yine böyle olmuş alerji mi başka bişey mi kafayı yicem artık 7 gün sonraya randevu aldım alerji bölümünden
alin12_ oykumMom benim kızımda bu şekilde kızarıyor. Bizde 28 haziranda alerji bölümüne gidecegiz. Sizinki de alerji gibi duruyor. Ateş falan yok dimi? Aynı böyle oluyor benm kızımın da göğsü.
Happygirl10 oykumMom şuan nasıl ben de post açtım resimlere bakabilirsiniz. Bizim de 4-5 gündür kızarıklık kabarma var . Yarın doktora götüreceğim artık. Sizin nasıl oldu sebebi belli mi. Bizim de üst üste et türü yedi bu ara ondan mı oldu acaba diyorum
Busegr oykumMom benim kızımda böyledi geçen hafta isilik sandım gripte olmuştu ateşi çıkıyordu antibiyotik başladık terledi diye oldu sandım ama virüsmüş kendi kendine geçecek dedi doktoru çok benziyor kızımdakine ama siz yinede bir doktora gösterin
oykumMom alin12_ sabah biraz ateşi vardı 37.4 falan dişe yordum ama daha yeni çıkardı üstten 4 dişini başka gelir mi bilemem
oykumMom Happygirl10 evet düzeldi şuan ama doktora götürcem cuma gününe randevu bulabildim sizinki nasıl oldu doktora gittiniz mi sebebi neymiş
oykumMom hilall21 hayır ailede uyuz yok çok şükür ben alerji olduğunu düşünüyorum siz doktora gösterdiniz mi
Happygirl10 oykumMom bugün götürdüm çocuk doktoruna alerji dedi. İlaç ve krem verdi almadık daha. Yarın fakülteye götürüp alerji testi isticem
oykumMom Happygirl10 çok geçmiş olsun doktor gittiğinizde test kan falan istedi mi yoksa sadece baktı mı bir de neden fakülteye gidiyorsunuz hastane yapmıyor mu
Happygirl10 oykumMom bulunduğumuz ilçedeki çocuk doktoru baktı sadece ilaç ve krem verdi almadık. Fakultedeki cildiyeye gönderdi uyuz baktılar buyutecle bir şey çıkmadı sıcaktan veya alerji olabilir dedi. Acilde kan verdik enfeksiyon da çıkmadı alerji iğnesi yaptılar ve alerji şurubu verdiler