Sevgili anneler
Sütüm artsın diye hergün süt sağıp buzdolabına koyuyorum ( buzluğa değil ) bu sütüde gece ısıtıp oğluma veriyorum. Oğlum 50 günlük. Fakat buzdolabından çıkarıp ısıttığım sütü dün gece oğlum içmek istemedi bende zorlamadım. Eşime dök dedim fakat beni duymamış.
O sütü sabah oğluma verirken farkettim eşime hemen bırak içirmeyi dedim ama yaklaşık 10 ile 20 ml arası içmiş oldu.
Hani sağdığımız süt oda sıcaklığında 3 saat dayanabiliyor ya eşim bu sütüde öyle sanmış. Ama okuduğum yerlerde dolaptan çıkmış ısıtılmış süt 1 saat içinde tüketilmeli yazıyordu.
Çok az içti 10 - 20 ml arası ama bebeğe göre çok mudur birşey olur mu hastahaneye götürmeme gerek var mıdır kafam çok karıştı