HsynKbra beautifulgirl_ bebeğiniz ishal değildir yenidoğan bebekler çok sıvı şekilde yaparlar zaten ek gıda alıncaya kadar. İshal diyebilmeniz için büyük tuvalet sayısının çok fazla olması gerek
beautifulgirl_ HsynKbra şöyle söylüyüm dogdugundan beri 10 dk da bi bez degisikligi yapıyorum ve her bezi kakalıydı. Öyle dolu dolu degil az az buda normalmidir sizce
dreamsmom Anne sütü alıyorsa su gibi oluyor kakaları bu kadar minik bebeklerde ishal pek olmaz,doktora götürün içiniz rahat etsin, ya da telefonda sorun
Elfmom1234 beautifulgirl_ bizimkide öyleydi doktora sordum her bezini actıgımda kakalı oluyor diye o da dedi annesi iyi besliyorsun ondandır 😊