Çok zararlı canım,beyin gelişimini olumsuz etkiliyor.Iletisim çift tarafli olur tv izlerken sadece iletiyi alıyor çocuk o yüzden zararlı.Bence izlerleyim kitap okuyun,oyun oynayın...Şu dönemlerde zekaları zaten inanılmaz hızlı ilerliyor koreltmeyin cocugu