Hanımlar begebegim 1.5 yaşında ama hayirdan olmazdan asla anlamıyor sürekli tehlikeli seylere gidiyor yasak diyorm olmaz diyorum yok allah askina siz nasıl söz dinletiyorsunuz en son dublex merdivenden aşağı uçtu çok korkuyorum tekrar bi zarar vercek diye her sn pesindeyim kızım aşırı yaramaz napsam da sözümü geçirsem:(