Esoz1110 benim bebegim emzik kullaniyor ama şuan keşif döneminde oldugu icin herseyi agzina götürüyor bende bozmuyorum. Acaba emzik kullanan bebekler sizin bebeginizin oldugu aylarda da götürürler mi cok merak ettik. Agzi zaten dolu ya hani yapmazlar belki