Ballloglum benim oğlumda 3yaşında , benzeri bi çok şeyi yaşıyoruz🤦♀️ gerçekten acayip zor. Dişlerimi sıka sıka çenem yamuldu artık. Bide 5aylık kardeşi var, onada zarar veriyor🤦♀️ hem çok seviyor hemde vuruyor. İnatlaşma bizde de hat safhada. Benim oğlumda sürekli şeker çikolata dondurma diye ağlar, ne kadar inat edip vermesemde eşiminde artık sabrı kalmadı Verde sussun der. Yemek yemiyor o konuda da beni bezdirdi. Kreşe gidiyor 1senesi dolmak üzere, öğretmeni yemek yiyor diyor ama bilmiyorum inanasım gelmiyor. Öğretmen acayip memnundu, çok dışa dönük sosyal ve atılgan bi çocuk diyordu, biraz şeyi fazla dedi lider ruhlu herkesi yönetiyor hep kendi istediğinin olmasını istiyor falan demişti onun dışında bi sıkıntı yok demişti ama kardeşi doğduğundan beri kreştede vurma huyu başlamış🤦♀️ bilmiyorum napcaz, bunun gibi bir çok şey yani bi sürü daha. İnşallah düzelirler ama herkes 4yaş daha zor diyor, şimdi bu postta biri 5yaş yıldırdı yazmış. Her yaşta biz böyle sendrom mu çekcez ya valla sinir hastası olcam diye korkuyorum Allahım aklıma mukayyet ol sakinlik ver diye dua ediyorum sürekli