Merhabalar canım anneler,ben emzirmeyi 20 gün oldu bıraktım. Bazen akşamları çok ağlıyor meme meme diye 36 aylık oldu tam. Vermiyorum konuşuyorum, konuşurken de uyuyor. Memedeki kalan süt/süt kanalları için sizler neler yaptınız bana hemşire adaçayı ve buz önerdi şu an herhangi bir şişlik veya göğüste sertlik vb şeyler yok adaçayı da fazla içmek istemiyorum başka ne alternatif olabilir.. bir de bu süreci nasıl yönettiniz yemek sorunu oluştu mu bizde bazen hiçbir şey yemiyor hiçbir şey öğün dahil meyve dahil. Bazen güzel yiyor..