Hanımlar bebeğim 4 aylık ve böbreği büyük doğmuştu bunun takibi için çocuk doktoruna gittiğimde doktor bebeğe yaz olduğu için su vermemi söyledi daha sonra böbreğine bakıldığında 9 mm gibi büyüme vardı birde kum vardı unuttum doktora sorsam ama kum varsa ztn kessn su vermeliyim diye düşünüyorm . Bir de Instagramda bir doktor var ona sormuşlar su verilir mi diye yaz da olsa vermeyin demiş. Neden bazı doktorlar ver bazısı vermemekten yana anlayamıyorm. Süt su yerini tutar diyorlar ama su da verilmeli hatta bizimkiler kızıyor ver diyor suyunu