Kızlar az önce inceledim instagram da bu sayfadan Şampuan alıp memnun kalan insanlar çok. Etikette yapmışlar alan kişileri bana inandırıcı geldi. Benimde aşırı dökülmem var ve saçlarım uzamıyor. 100 TL diyor şampuana sizce iyimi alıp memnun kalan var mı bu siteden?