Zeyyy
Bende sadexe emziriyorum ve akıntımız çok fazla.. Bizimkisi şeffaf su gibi.. Harekete başladılar ya.. Karnının üstünde durunca midesinden çok az kusuntu gelmiş olabilir mi diye düşündüm🤔.. Ama sürekli oluyor diyorsunuz.. Belki sütünüzlede alakalı olabilir.. Bilemedim😬..