Günaydın anneler oğlum bugun 11 aylık oldu ve resmen birkaç gündür huyu suyu değişti. Durduk yere ağlamaya başlıyor oyalanmıyor artık ne istiyor anlamıyorum. Balkonda biraz oyalayabildim şişeyle oynamayı sever mesela önüne şişeyi koydum başladı ağlamaya avutamadım. Kucak istemiyor oyun istemiyor derdi ne anlamıyorum artık sürekli ağlak vaziyette. Atak dönemi gibi bir şey mi bu yoksa hep böyle mi olacak artık 😔