Ecem__ Mygirlmybaby benim kocamda gidiyor goreve 6 ay bazen 3 ay yok gelince tadini cikariyoruz..2 hamileligimde 6 aydan sonra yaklasmadik bile birbirimize ku esim asiri duskun bana ona ragmen simdi bak ikiside buyudu gitti..birsey olursa coo vijdanin sizlar canim..
sevimliidostlarr Mygirlmybaby 1)yerleşme kanaması olabılır 2) kasılma sonucu olabılır 3)uyuşmazlık varsada olabılır
birbeyazoglanbirkarakiz Ağrın yoksa kahverengi leke genelde bir tehlike olduğu anlamına gelmiyor, ama ağrın da varsa mutlaka bir doktora git ve gelen lekenin miktarı da önemli, halâ devam ediyor mu? Yoksa geldi geçti mi oldu?
sezer2022 Mygirlmybaby ben hamileyken doktorum pembe kandan kork demişti,, yinede dikkatli olun derim
NewMomm1 Mygirlmybaby sizi korkutmak istemem. Ama ilk hamileliğimde kahverengi lekem gelmişti. İlk gün çok yoruldum belki ondan gelmiştir diyerek önemsemedim. 2-3 gün sonra tekrarladı. Eşime hissetmişim gibi kalbi durunca da lekelenme olabiliyor doktora gidelim dedim. O gün kalbinin 1 ay önce durduğunu öğrendim. 1 ay fark etmedim hiç kanamam falan olmadı sadece lekem gelmişti bahsettiğiniz gibi. Doktora gidin lütfen.
traineemom Mygirlmybaby sizi asla yargılamıyorum çünkü ilk 3 ay hormonlardan dolayı kocamı çok arzuluyordum, sürekli yapışık geziyordum. Tabi biz kontrol de doktora sormuştuk ona göre hareket ediyorduk, herhangi bir sorunla da karşılaşmadık. İmkanınız varsa bir doktora gözükün. Yerleşme kanamasının bu kadar uzun süreceğini sanmıyorum. Bazı hamileliklerde ilk aylar ilişkiyi yasaklıyorlar. Geçmiş olsun umarım ciddi bir şey yoktur 🫶🏼
selimhankerem Mygirlmybaby yerleşme kanaması olmayabilir görünün leke bile düşük tehlikesşnş gösterir iki geveliğimdede o haftalarda hep leke gelirdi gittiğimde kese etrafında kanama gözlenmişti hastaneye bile ytl yap
Mikisss Mygirlmybaby Bence onunla alakali diyil.doktorlar hamilelikde sorun olmadığı halda cinsel ilişkiye izin veriyor.orgazm bebeye zarar verse eğer doktor izin verirmiydi?kahve rengi leke bekletilmiş kan demek.ya yerleşme kanamasidir ya düşük tehlikesi doktora gozukun lütfen.progesteron fitil verir.
mrymkrm Ecem__ off ne saçma sapan yorum yapıyorsunuz ya. Kadın zaten bebeğe bir şey olduğundan korktuğu için post açmış ne gerek var bu şekilde yargılamaya şimdi
Zumra_Fatma Mygirlmybaby ayy tobe yarabbim masturbasyona da ara verin cocugunuzdan daha mi knemli yaa
gamzekuzeyege Bence yerleşme kanaması olmayabilir benimde ilk aylar kahverengi leke geldi doktorum ilaç başladı düşük tehlikem olmasın diye doktora görünün bence sonuçta ilişkiye izin veriyolar çok önemli tehlikeler olmadığı sürece doktor yasaklamazsa leke ondan dolayı gelmemiş olabilir sizinki devamda ediyo diyorsunuz mutlaka gidin bence hiçbişey çocuğunuzdan daha değerli değil❤️