Kızlar bebeğim 47 günlük çok gazlı sanırım kolik sürekli katılmalı ağlamalar bacakları çekmeler memeyi itmeler ne yapsam çare olmuyor almadığım damla kalmadı (nurse harveys şurup,damla,metsil,biogaia) kendime gegi bitki çayı aldım o da fayda etmiyor yavrumun ağlamaktan gözleri şişti her altını açtığımda ayak masajı karın masajı da yapiyorum katıldığında zaten yaptirmiyor gazlı olduğunda mama veriyorum memeyi ittiği için mecbur kalıyorum hipp kullanıyoruz acaba bu mama mı çok gaz yapıyor bilemedim hipp mi bebelac gold mu sizce